19 Mayıs 2014 Pazartesi

Evimi satmak istiyorum, ilan vermek etkili mi?

Evimi satmak istiyorum ilan vermek etkili mi?

Emlak sektöründe yoğun rekabet nediyle, evini satmak isteyenler için müşteri bulmak zorlaşmıştır. Aynı zorluk ev almak isteyen müşteriler için de yaşanmaktadır. Bu durumda internette ilan vermek etkili midir? Evet, ilan vermek etkilidir. Modern ticaret internet sayesinde artık neredeyse bütü dünyaya ulaşmaktadır.

Evimi satmak istiyorum, evimi kiraya vermek istiyorum, arabamı satmak istiyorum, arabamı kiraya vermek istiyorum diyorsan sen de ücretsiz ilan ver ve ilanınla tüm Türkiye'ye ulaş. Doğru ve etkili ilan vererek ulaşmak istediğin kitleyi daha çok kapsayabilirsiniz.

emlak ilan ver, emlak ilanları, ilan, ilan ver, ilan vermek, sahibinden, sahibinden ilan, sahibinden ilan ver, ücretsiz emlak ilanı, ücretsiz ilan ver, ücretsiz ilan vermek,


Peki etkili ilan vermek nasıl oluyor?  Öncelikle başlığını doğru at, doğru şekilde ilan ver,  şimdi size iki başlık yazacağım ve hangisinin doğru olduğu konusunda tartışalım. "Acil bakmadan geçme Satılık 2+1 daire", "istanbul beylikdüzü'nde satılık daire, 2+1, 90 mt, 120 bin" şimdi diyelim ki böyle  bir ilan vermek istiyorsun. Hangisi doğru? Ben ikincisini doğru buluyorum. Neden ikinci ilan daha doğru? Çünkü müşteri mantığı ile düşündüğüm zaman ben google'da asla "acil bakmadan geçme satılık 2+1 daire" diye bir arama yapmıyorum. ilan ver ama doğru şekilde ilan ver ki etkili olsun. Ben müşteri mantığı ile düşündüğümde satılık 2+1 daire, istanbul beylükdüzünde satılık daire, vs diye ilan verme seçeneklerini arayabilirim. Bu daha yüksek bir ihtimal gibi geldi bana ve ben o yüzden ilan verirken ikincisini dikkate alırım.

İlan verirken yine dikkat edilmesi gereken, açıklama kısmında detaylardan doğru bir şekilde bahsedilmesi.

Arabamı satmak istiyorum. Arabam muayyerdir diye yazmak yetersiz olmaktadır. Şu şekilde ilan ver, "Satılık A marka 2009 model temiz araba" bu şekilde ilan ver ki ilan vermek etkili olsun. Ayrıca açıklama kısmında detaylıca ve güzelce açıklamalar yapmak da çok önemlidir. Arabanızın değişen bir parçası varsa onu yazmak gerekir, boya yapmışsanız yazmak gerekir, bakımları ne sıklıkta yapılıyor onları ilanında yazmak lazım.

emlak ilan ver, emlak ilanları, ilan, ilan ver, ilan vermek, sahibinden, sahibinden ilan, sahibinden ilan ver, ücretsiz emlak ilanı, ücretsiz ilan ver, ücretsiz ilan vermek,


Düzgün ve anlaşılır ilan ver.

Yukarıda üzerinde durduğumuz gibi ilan ver ve verdiğin ilanı da linkini kopyalayarak sosyal medyada paylaşabilirsin. Dikkat ilan ver sosyal medyada paylaş dediğim zaman şunu duyar gibiyim, ama sosyal medyada az arkadaşım var, onlar da ilanıma ilgi göstermez ki. Bu doğru ama zaten amacımız arkadaşlarına satmak değil, amacımız arkadaşların onu görsün. İlan ver sosyal medyada paylaş derken, kastımız şu, ilan ver, facebook, twitter google plus da paylaş. Bu şekilde diğer ilanların önünde çıkarsın aramalarda. Arama motorları sosyal ilanları daha önde gösterirler. Gördüğün gibi bu makalenin asıl ana teması en sonunda açıklanmış. Sen de bu makaleye yorum yapabilirsin ve sosyal medyada paylaşabilirsin daha çok kişi görür ve makalemizden daha çok kişi  istifade eder.

Saygılarımızla

İlan vererek kazanç elde edin adlı makalemizde ilginizi çekebilir, okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder